שאלות נפוצות

כללי:

  • האם הנתונים שלי מאובטחים?
  • מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר - קניה בטוחה!
  • אילו מוצרים ניתן לקנות באתר?
  • האתר מאפשר לך לרכוש מגוון עצום של מוצרים בתחומים הבאים:
    תקשורת וצילום | מוצרי חשמל | מחשבים וציוד היקפי | לבית ולגן | ספורט, מחנאות וילדים | תיירות, אופנה ופארמה
  • מועד אספקת המוצר:
  • המוצרים נשלחים ישירות מהספקים איתם אנו עובדים מעבר לים, זמני המשלוח משתנים בהתאם לאזור המגורים, על הלקוח להבין שהחבילה עוברת מספר תחנות עד שהיא מגיעה לסניף הדואר הקרוב לביתו, יש סניפי דואר ומרכזי חלוקה שעובדים לאט יותר וחלקם מהר יותר. זמני האספקה הממוצעים נעים בין 12-51 ימי עסקים (ימי עסקים מתייחסים לימי העבודה של דואר ישראל ולא כוללים את ימי שישי שבת או ימי חג). ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר.
    במידה ועברו 51 ימי עסקים והחבילה ולא קיבלת הודעה להגיע לאסוף את החבילה צרו איתנו קשר בכדי שנוכל למצוא פתרון.
 
  • קניה בטוחה / חיובים וזיכויים:
  • המחירים באתר כוללים מע"מ?
  • כן. המחירים באתר כוללים מע"מ.
  • מי גובה את הכסף עבור המוצרים?
  • גביית התשלום מתבצעת על ידי פייפל וחברות האשראי.
  • באלו דרכים ניתן לשלם על מוצרים באתר?
  • ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי ופייפל בלבד.
  • האם רכישות בכרטיסי אשראי באתר בטוחות?
  • העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.
  • חויבתי ולא קיבלתי את המוצר
  • בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר. חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.
  • האם הנתונים שלי מאובטחים?
  • מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר- קניה בטוחה!
     
  • החזרות וביטולים:
  • דמי ביטול:
  • כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. לידיעתך - מדיניות ההחזרות והביטולים מאושרת על ידך בעת ביצוע הרשמה באתר בעת שהנך מאשרת את הסכמתך לתקנון האתר.
  • החזרת מוצר עקב פגם או קבלת מוצר שגוי
  • לקוח המעוניין להחזיר מוצר שקיבל מסיבה של פגם במוצר או קבלת מוצר שגוי יעשה זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם הספק ממנו נרכש המוצר באתר. האחריות על החזרת המוצר חלה על הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך. המוצר שהוחזר ייבדק על ידי הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח. לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו.
    חשוב - במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה יהיה הספק רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן את עלויות שנגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח.
  • החזרת מוצר שלא עקב פגם
  • כאשר הנכם מחזירים מוצר שאינו לשביעות רצונכם - יש לשים לב לנקודות הבאות: 
    לקוח אשר קיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו אל בית העסק ממנו נשלח אליו המוצר לא יאוחר מ- 14 יום מקבלת המוצר. 
    לקוח אשר מחזיר מוצר - ידאג להחזירו שלם, באריזתו המקורית, ככל הניתן, ללא נזק ומבלי שנעשה בו שימוש.
    לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור יחויב בדמי ביטול בגין ביטול הזמנתו ובדמי משלוח במידה וישתמש בשירותי הספק להחזרת המוצר. 
    במידה והנכם שולחים את המוצר באמצעות שליח מטעמכם, חשוב לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליחים ערבים לכם על אחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו בבית העסק.
  • מספר ימי האספקה עברו והמוצר עדיין לא הגיע?
  • בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, שם הספק, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר.
    חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.
 
  • חיפוש מוצרים:
  • איזה מבחר מוצרים ניתן לקנות באתר?
  • האתר מאפשר לך לרכוש מגוון עצום של מוצרים בתחומים הבאים:
    תקשורת וצילום | מוצרי חשמל | מחשבים וציוד היקפי | לבית ולגן | ספורט, מחנאות וילדים | תיירות, אופנה ופארמה טלפונים, אביזרים לסלולארי | מתנות
  • חיפוש מוצרים באתר:
  • באתר קיימות מספר אפשרויות לחיפוש מוצר: 
    חיפוש באמצעות מנוע חיפוש הממוקם בראש העמוד בצד שמאול- במידה ומדובר בחיפוש ממוקד, שם או דגם. ניתן לרשום בחלון זה שם מוצר (מלא או חלקי), דגם או שם יצרן - וללחוץ על כפתור "חפש". תוצאת החיפוש תתקבלנה בצורה של רשימת מוצרים ותמונות הכניסה למכירות - ממוינות לפי סוגי המכירות של המוצרים השונים באותה הקטגוריה. כאשר אותר המוצר המבוקש, ניתן ללחוץ על שמו על מנת 
  • לא מצאתי את מה שחיפשתי, מה לעשות?
  • במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש על ידך בחיפוש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות עם מבוקשך, אל שירות הלקוחות של האתר. פנייתך תיבדק אל מול מחלקת הסחר באתר והיה, ויימצא כי יש ביכולתנו האפשרות למכור את המוצר בו התעניינת, נפעל לכך בהקדם האפשרי.
 
  • משלוחים:
  • מספר ימי האספקה עברו והמוצר עדיין לא הגיע?
  • בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, שם הספק, מחיר, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר. 
    חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.
  • ניתן לשלוח את המוצר לכתובת שונה מזו של המשלם?
  • אכן כן. אם אתם מעוניינים לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן אותנו בכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר (או המוצרים) לכתובת החלופית.
  • האם ניתן לאחד משלוחים?
  • האתר מפרסם ספקים רבים אשר אינם קשורים אחד לשני, כל הזמנה באתר הינה הזמנה העומדת בפני עצמה ואינה קשורה להזמנות אחרות שביצעת, ולכן לא ניתן לאחד משלוחים. במידה והזמנות שונות מסופקות על ידי אותו הספק, באפשרותך לפנות ישירות לספק, על מנת לברר מולו האם ניתן לאחד את המשלוחים.
  • כיצד נשלח אלי מוצר?
  • כל הזמנה המתבצעת באתר, מועברת אוטומטית לשילוח על ידי הספק ו/או החברה המוכרת אותה באתר - ישירות אל בית הלקוח. המשלוח מבוצע בהתאם לכתובת השילוח שציינת בהזמנתך ובמסגרת ימי ההספקה שהובטחו בה. בכל מקרה של בירור נוסף בדבר שילוח המוצר, ניתן ליצור קשר עם הספק באמצעות הפרטים המופיעים במייל הזכייה שקיבלת או לחילופין מופיעים בדף המכירה תחת : " פרטים לאיסוף עצמי".
  • מועד אספקת המוצר:
  • הספקים המציעים את המוצרים באתר עושים ככל יכולתם על מנת לספק את המוצרים ללקוחות בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. מוצר שנרכש באתר יסופק ללקוח בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה. את מספר ימי העסקים לאספקת המוצר ניתן לראות במפרט המכירה תחת הסעיף "זמן אספקה". ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר. אספקת מוצר שהוזמן באיסוף עצמי תהיה גם כן בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה.
  • איחור באספקה:
  • הספקים המציעים את מוצריהם למכירה באתר עושים ככל יכולתם על מנת לעמוד במחויבותם לספק את המוצר בתוך פרק הזמן עליו התחייבו במכירה. מקרים של איחור באספקה קיימים אולם הם נדירים ביותר. במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח חשוב לברר את סיבת האיחור על מנת לטפל במקרה באופן היעיל ביותר. שרות הלקוחות של האתר עומד לשרות הלקוח במקרה של איחור באספקת מוצר שהזמין ויעשה ככל יכולתו על מנת לסייע לו לטפל בעניין.
    איחור באספקת מוצר עלול להיגרם מסיבות שונות: 
    כתובת למשלוח שאינה נכונה או אינה מדויקת - במקרה זה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המעודכנים. במקרים מסוימים עלולה החבילה לחזור לשולח לאחר שחברת השליחים נכשלה במסירתה, במקרה זה יתכן והלקוח יאלץ לשלם את דמי הטיפול והמשלוח פעם שנייה במידה וירצה כי החבילה תשוב ותישלח אליו. 
    לקוח אינו מגיע לאסוף חבילה הנשלחת בדואר רשום - לקוח המזמין מוצר שנשלח בדואר רשום יקבל לביתו הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. אי קבלת ההזמנה בשל תקלה בסניף הדואר או אי היענות להזמנה תעכב את אספקת החבילה ללקוח. 
    תקופת חגים - בתקופות עמוסות בחגים מעטים ימי העסקים ועסקים רבים יוצאים לחופשות או עובדים בתפוקה חלקית בלבד. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר. 
    אנו שבים וממליצים, בכל מקרה של איחור באספקה מסיבה כלשהי, לפנות ישירות לספק על מנת להבין את סיבת האיחור ולהגיע יחד לפתרון הנוח ביותר.
  • האם אוכל לקבוע מתי המוצר יסופק?
  • אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע"י הספקים באמצעות חברות השליחויות השונות, במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה. בחלק מהרכישות יבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר, אולם בחלק מהרכישות, יגיע השליח לביתך ללא תאום מראש. במידה ולא תמצאו בבית, ישאיר השליח עבורכם מספר טלפון לתאום הגעה נוספת. זוהי דרך עבודה הנהוגה היום במרבית חברות השליחויות בארץ ומאפשרת לך לתאם מול השליחים את המועד הבא לאספקת המוצר. חשוב לדעת כי הספק מחויב להעמיד את המוצר לרשותך, בתוך מסגרת ימי האספקה שהובטחו במכירה באתר.
100% תשלום מאובטח
תקנון האתר נכתב בלשון זכר, אך כל הנאמר בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.
השימוש באתר
אתר הדיל הויראלי וכל השירותים אשר מוצעים בו, ביניהם שירות לקוחות, הזמנת מוצרים, ביצוע תשלום ומועד אספקה, מוצעים לך בכפוף לקבלתך של כל התנאים הכלולים בתקנון זה.
בעת השימוש באתר הדיל הויראלי הלקוח מצהיר על הידיעה שאתר הדיל הויראלי פועל לפי בסיס תיווך בין לקוחותיו ובין ספקי צד ג' מרחבי העולם.
זמני השילוח של אתר הדיל הויראלי הינם 12-51 ימי עסקים מרגע אישור התשלום, כאשר הממוצע עומד על 2-3 שבועות. המשלוחים באתר נשלחים דרך חברת דואר ישראל ועל כן בסעיף זה אין התחייבות מצד הדיל הויראלי עבור זמני השילוח, יש אפשרות לעיקובים. כתובת הלקוח מהווה היעד של המשלוח ובמידה וחלה טעות בהזנת פרטי הלקוח הדיל הויראלי אינה תהיה אחראית לאובדן של החבילה. על הלקוח לוודא הזנת כתובת נכונה בתהליך הרכישה.
לא קיים החזר כספי באתר אלא במקרים מיוחדים ולפי שיקול האתר. לא ניתן לבטל עסקאות אלא בשיקול הדיל הויראלי ובתיאום מולנו ביצירת פנייה בדף באמצעות דואר אלקטרוני או מילוי טופס פנייה באתר.
אתר הדיל הויראלי לא מבצע עסקאות טלפוניות, עסקאות במזומן או העברה בנקאית וניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי או פייפל בלבד.
אתר הדיל הויראלי אינו מייצר את המוצרים המוצגים באתר ואינו מאחסן אותם. המוצרים באתר הדיל הויראלי מגיעים לרוב מארצות הברית סין והמזרח הרחוק ובאמצעות ספקי צד ג'.
אתר הדיל הויראלי עובד עם ספקי צד ג' מרחבי העולם ועל כן האחריות הבלעדית לגבי איכות המוצרים או השילוח שלהם עוברת על ספקי צד ג' עם ביצוע הרכישה באתר.
אתר הדיל הויראלי מתחייב לתת מענה על כל בעיה בתהליך הרכישה של המוצר או עיכוב כלשהו כדי להשפיע לטובה על שביעות רצונו של הלקוח. במידה ויש כל בעיה עם המוצר או זמני השילוח על הלקוח לפנות אלינו בדף ליצירת קשר ואנו נספק לו את המענה הטוב ביותר, בכל מקרה על הקונה לשים לב לזכויות אתר הדיל הויראלי המצוינות בתקנון זה.
אתר הדיל הויראלי אינו מחזיק בפרטי התשלום של הלקוח והתהליך מתבצע אל מול חברות סליקת האשראי ו/או פייפל. אתר הדיל הויראלי מתחייב שלא להעביר את פרטיו האישיים של לקוחותיו לכל גורם אחר או צד ג' אשר יכול להשתמש בו לרעה. במידה וקיימת כל בעיה עם איכות המוצר או זמני השילוח אנו זמינים עבורכם בכתובת המייל שלנו dealvirali@gmail.com או בטופס ליצירת קשר באתר. אנו נדון על כל סוגיה שמעלה הלקוח ונבחן את כל הפרטים ונפעל בהתאם. אתר הדיל הויראלי מתחייב לעשות הכל על מנת לשמור על תקינות התהליך. יש לציין כי בעת הרכישה באתר פרטיו של הלקוח יופנו לספק צד ג' לצורך סיפוק המוצרים ללקוח כאשר לספק צד ג' תהיה גישה לכתובת המשלוח שהלקוח מילא עם ביצוע הרכישה באתר ולא לאמצעי התשלום.
לאחר ביצוע הרכישה באתר הלקוח יקבל מסרים באמצעות הודעת SMS ודואר אלקטרוני.
הנהלת הדיל הויראלי רשאית לעדכן ולשנות את תנאי התקנון בכל עת.
אין לבצע באתר כל פעולה שאינה חוקית או שימוש למטרות בלתי חוקיות.
במידה ויש הפרה של זכויות יוצרים אנא ליצור איתנו קשר בכתובת המייל dealvirali@gmail.com לבירור והסדרת העניין.
סמכות השיפוט לגבי התקנון הינה לבתי המשפט המוסמכים בניו ג'רזי, ארה"ב.
x

#{title}

#{text}

#{price}